POŠTOVNÉ ZDARMA (PPL) pro objednávky nad 1200kč Více informací

Objednávky

Co mám dělat když mi nepřišelpotvrzovací e-mail.
Každý e-mail s potvrzením objednávky se automaticky odesílá z adresy [email protected]. Pokud ho nemůžete najít ve složce s Doručenou poštou, je možné, že se zatoulal do Spamu, Nevyžádaných, Smazaných, nebo do Archivu. Některé e-mailové domény rozdělují...
Ztratil jsem fakturu, můžete mi poslat její kopii?
Samozřejmě. Kontaktujte nás emailem ([email protected]) nebo telefonicky (+420 773 989 802). Pokud máte u nás vytvořený účet, fakturu si také můžete kdykoliv vytisknout ze svého profilu.
Proč mi nejde zaplatit kartou?
Důvodů zde může být několik: Platební limity – jedná se o limit, který máte nastavený u své banky. Ujistěte se, že nepřekračujete limit objemově (maximální povolenou částkou za jednu transakci), ale ani s ohledem na počet plateb...
Jak zaplatit bankovním převodem?
Ve svém online bankovnictví zadáte platební údaje (částka, var.s., číslo účtu) do požadovaných polí a odešlete platbu. FIO Banka:2900567116/2010 ČSOB Banka: 297404048
Můžu si produkty uložit k pozdějšímu nákupu?
Ano, vaše oblíbené produkty si můžete jednoduše uložit do Wishlistu. Klikněte na srdíčko v detailu produktu, ten se následně přidá do seznamu oblíbených kousků. Vše pak najdete a můžete spravovat v záhlaví stránky – stačí kliknout na ikonu srdíčka.
Please, mind that only logged in users can submit questions