POŠTOVNÉ ZDARMA (PPL) pro objednávky nad 1200kč Více informací

Reklamace a vrácení zboží

Co dělat v případě reklamace

Nejste-li spokojeni s dodaným zbožím, zboží Vám přišlo poškozené či neúplné, nebo jste se ve své objednávce spletli a rádi byste si objednali něco jiného, stačí nás kontaktovat. Můžete si vybrat jiné zboží, nebo požádat o vrácení peněz. Zaslané zboží nám můžete vrátit do jednoho měsíce od jeho obdržení, a to v původním a neporušeném obalu. V případě reklamací či jakýchkoli dotazů se na nás neváhejte obrátit.

Jak vrácení zboží probíhá

1. Vytiskněte a vyplňte tento formulář pro Reklamační formulář

2. Připravte si kopii faktury k danému nákupu.

3. Řádně vyplněný formulář a kopii faktury přidejte do zásilky s vraceným zbožím. Doporučujeme zboží pečlivě zabalit, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

4. Zboží nám zašlete na následující adresu:

Gringos & Tea s.r.o.

Žižkova 703/72,

Ústí nad Labem, 400 01

5. Jakmile vracený produkt obdržíme a zkontrolujeme, potvrdíme vám akceptaci odstoupení od smlouvy a zahájíme proces vrácení peněžních prostředků.

Veškeré dotazy ohledně reklamace Vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na
e-mailu [email protected] nebo na tel. čísle +420 773 989 802