POŠTOVNÉ ZDARMA na všechny objednávky nad 1000kč Code: mameradicaj Více informací

Zákaznický servis - nejčastější dotazy

 

list-cajovy.png
Čaj
Co jsou to nečaje?
Nečaji jsou nazývány nápoje, které nejsou vyrobeny z čajovníku.
Jak nejlépe připravím šálek čaje?
Při přípravě sypaného čaje bychom měli dbát nejen na kvalitu samotných čajových lístků, ale také bychom měli věnovat dostatečnou pozornost jeho přípravě. Důležité je zejména množství použitých čajových lístků, teplota vody, kterou lístky zaléváme a doba...
Jakou vodu je vhodné při přípravě čaje použít?
Pro přípravu čaje je nejvhodnější měkká voda, která umožňuje čajovým lístkům do čaje naplno uvolnit svou chuť i vůni. Máte-li doma příliš tvrdou vodu, pak ji můžete před použitím chvíli povařit v otevřeném hrnci. Chlor a fenoly ve vodě obsažené se vypaří...
Jaké jsou druhy čajů?
Čaje dělíme na různé druhy podle tří hlavních kritérií, kterými jsou původ čaje, způsob zpracování čaje a velikost čajových lístků.
View all
list-cajovy.png
Objednávky
Co mám dělat když mi nepřišelpotvrzovací e-mail.
Každý e-mail s potvrzením objednávky se automaticky odesílá z adresy info@gringostea.cz. Pokud ho nemůžete najít ve složce s Doručenou poštou, je možné, že se zatoulal do Spamu, Nevyžádaných, Smazaných, nebo do Archivu. Některé e-mailové domény rozdělují...
Ztratil jsem fakturu, můžete mi poslat její kopii?
Samozřejmě. Kontaktujte nás emailem (info@gringostea.cz) nebo telefonicky (+420 773 989 802). Pokud máte u nás vytvořený účet, fakturu si také můžete kdykoliv vytisknout ze svého profilu.
Proč mi nejde zaplatit kartou?
Důvodů zde může být několik: Platební limity – jedná se o limit, který máte nastavený u své banky. Ujistěte se, že nepřekračujete limit objemově (maximální povolenou částkou za jednu transakci), ale ani s ohledem na počet plateb (povolený počet...
Jak zaplatit bankovním převodem?
Můžu si produkty uložit k pozdějšímu nákupu?
View all
list-cajovy.png
GRINGOsTEA Club
Co mé body znamenají?
Jak získám body?
Jakmile se zaregistrujete do GRINGOsTEA Clubu, získáte body za každou objednávku na webu GRINGOsTEA. To znamená, že vždy získáváte body za každý nákup sypaného čaje, dárkovou sadu, hrnek či jiný sortiment.
Mohu o své body přijít?
Tvé body mohou vypršet. O získané body můžeš přijít také vrácením zboží, za které jsi body získal. Aby tvé body nevypršely, musíš provést další nákup na adrese gringostea.cz nebo během 12 měsíců od posledního nákupu. GRINGOsTEA tým ti pošle upozornění...
Mohou body někdy vypršet?
View all
list-cajovy.png
Společnost
Mohu prodat GRINGOsTEA ve své restauraci, hotelu nebo v kavárně?
Ano! Spolupracujeme s v tomto odvětví. Dopřejte svým zákazníkům požitek z kvalitního čaje, za kterým se budou rádi vracet. Dejte nám vědět více o vašich potřebách zasláním e-mailu na adresu info@gringostea.cz
View all